Matematiskt inlägg:S

Har tänkt lite vad jag ska köpa till våren/sommaren i år. Har ju 500:- av barnbidraget varje månad, och har några plagg jag vill köpa:

Mamma betalar?^^:
Shorts H&M 99:-
Bikini H&M 228:- (Båda delarna)
Tygskor Race Marine 199:-
=
526:-

Jag betalar:
Tröja H&M 149:-
T-shirt x2 H&M och Gina Tricot 99:-
Linne Gina Tricot 129:-
=
476:-

Detta betyder att jag kommer att kunna köpa allt på en månad!:) Dessutom har jag 150 kr på H&M i presentkort att använda också.

Haha, detta blev ett matematiskt inlägg(?)!

Kommentarer.
Av: Elsa

Sv: Ja, du e SÅ SNYGG på ALLA bilder!!!!

Haha, men du har typ smittat mig nu... har jätteont i halsen och kan typ inte prata...:]

2010-01-31 @ 14:41:08
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Av: Felicia

*****



Sv: haha tack! hoppas du mår bra tänkte bara fråga hur/vart fixar du din design/heder!? ha de bäst!



*****

2010-01-31 @ 16:44:09
URL: http://fiiinduss.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0