O.o

Åhh, det gick verkligen inte bra på sparringen, allt blev fel och kunde inte variera mig, VARFÖR!? Dessutom gjorde jag illa mig i tån som jag haft ont i förr och så fick jag några smällar på armen som jag just nu har lindat i bandage..... Ska tydligen ha den imogron också....
Allt går sämre och sämre, men når man botten så kan det bara gå uppåt eller hur?:)
Får hålla ut tills det går uppåt igen, det ver inte min dag idag.

Shit allt går bara sämre och sämre...

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0