Shit -10

Visste att jag skulle ångra gårdagens inlägg, men orkar inte ta bortx)

God morgon eller vad man nu ska säga, klockan är ju faktiskt halv tolv men endå! Sparring med avanc idag, men Sandra ska inte meee:( Buhääää, jag kommer att dö! Eller nästan iaf;) Igår minns jag typ inte vad jag gjorde, jo just det var med Fäänny på schtääään och köpte ett par leggings på Glitter. De har ju rea på det mesta på Glitter nu, 75% så leggingsen kostade bara 17.50;-
Äg på att fynda inget snack....

Idag blir en vanlig tråkar dag, förutom träningen då, hoppas Jennifer ska dit....

Tycker vi är ganska så söta eller vad säger ni?=)
okej en mer seriös bild får avsluta inlägget:

Älskar bilden men vem gör inte det?;)


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0