Skidjackan!

Det blev ett köp idag, en skidjacka. Det var ju det vi var och kollade på hahah.

Det som ser rött ut på jackan är egentligen typ cerise. Vad tycker ni? Går den att åka i? Okej, Sandra, Emme, Elsa, Fanny obligatoriskt att kommentera vad ni tycker hahahax]

Tittade även på en tröja på H&M som jag hade tänkt köpa, men den fanns inte i min stl i färgen jag ville ha så vi får se om det skulle komma in mera.... annars beställer jag från hemsidan;)

Kommentarer.
Av: sandra (tååård)

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN<3<3<3 :) vars köpte du den?:)

2010-01-22 @ 15:57:47
URL: http://sandrahi.blogg.se/
Av: Elsa

NICE(L)

2010-01-23 @ 10:07:39
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0