Sovasovasovasova

Vaknade av en händelse före 6 idag....O.o
Vill bara sova mera zzzzz....

Såg föressten precis att blogg.se har en ny "design" när man kommer in på bloggen:] Coolisch, men lite förvirrande just nu. Testade mitt torrschampo idag, mycket bra resultat! Men det gäller väl att inte använda för ofta antar jag....

Såhär ser jag alltså ut när jag far i skidbacken ahahaxD
Idag ska jag inte göra något, nån som vill vara med mig?:} Har ju typ alla dagar lediga nu. Imorgon är det ju klassfesten på Leos! *Lääängtar*


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0