Torrschampo yay!

Kom precis hem från Ica och det blev lite köpt, b la ett torrschampo från Klippoteket till mig:] Tack!♥
Ja, imorgon blir det väl en vanlig dag om inte jag ska fara någonstans. Ja, jag ska ju till klubben men inget annat. Om vädret håller i sig finns det inte så mycket man kan göra....;}

Hahaha, gammal redigerad bild... Fråga inte vad jag gör med munnen;)


Kommentarer.
Av: J E N N I F E R

SV: NOOOOOOOOOO! varför? :(:( Jag hörde av sandra att du skulle ta ett uppehåll? varför då?

2010-01-27 @ 21:34:00
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0