Veckans övning

Haha, nya kategorien heter; Träning! Tyckte det var en ganska smart idé. Varje vecka kommer en ny träningsövning, nu börjar vi!


"Finnen" går under många namn, men jag kallar den för finnen. Den går ut på att:

1. Ställ dig på knä.
2. Börja luta dig sakta bakåt.
3. När du inte kan gå längre ned, trycker du upp dig själv igen.
Ungefär såhär:

Ignorera den fula "modellen"x)
Om du gör rätt ska det kännas på framsida lår och i magen känns det också:)

Good luck!♥

PS. Denna övning kan man köra framåt också, alltså att du lutar dig framåt i stället för bakåt. Då måste du ha någon till hjälp att hålla fast fötterna. Tänk då på att du ska vara rak i kroppen och inte puta med rumpan;) DS.

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0