Baseballträ, någon?

Internet var dött nästan hela dagen igår, mina gratis sms är slut, hade bara allmänt trist igår. Slå mig med ett baseballträ, någon?

Idag blir det nog lite roligare hoppas jag. Antingen ska jag vara med Sandra eller André tror jag. Haha, min och Sandras deal om att hålla sig på avstånd från varann funkar inte så bra. Kanske för att Emme lämnade oss själva? Alltid Emmes fel♥

Kommentarer.
Av: smilla

vet att allting är mitt fel sanna;)<3

2010-07-16 @ 21:12:40
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0