Festivalen

Festivaldag 1: Gick med min kusin, köpte upp 110:- på lotter och godis^^

Festivaldag 2: Gick med kusin, Sandra, Emme, Agnes, Elin, Sanna och Vendela. Åkte radiobilar haha. Nej, jag gillar inte karuseller ;) Köpte en till lott för 30:- och lite andra saker.

Festivaldag 3: Idag alltså. Ska gå med Zoraya, Fanny kunde inte... Hoppas att få träffa roligt folk som vanligt.
SKA SE ELSA OCH CISSI UPPTRÄDA MED Telephone MISSA INTE DET!!! 11.00

Festivaldag 4: Imorgon. Antingen med Emme eller så ska vi få gäster, så då kanske jag ska/måste gå med dem. Hoppas ändå på Emme för hon far ju bort snart.


Kommentarer.
Av: smilla

du ska gå med mig mig mig mig mig mig:D<3

sen far jag ju till London!!!!

2010-07-09 @ 13:38:46
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0