Trästocks

Hej! Nu har jag avverkat 8 timmars jobb på Trästockscampingen. Det som förvånade var att folk var fulla typ kl 9 på morgonen. (Normalt folk ligger och sover vid den tiden???) Iallafall blev det lite bråk så polisen kom, men annars har det varit lugnt.

Visst ser ni? DET ÄR JU JAG!
Namnet på festivalen, Trästocksfestivalen, kan jag tycka är lite konstigt valt. Vad har en trästock att göra med musik? Visst, Bumbibjörnarna använder nog trästockar att spela på, men så mycket mer har de inte att göra med varann... Till råga på allt... Nya festivalen i vår hette *trumvirvel* Träpinnen...
Känner en viss likhet...

Kommentarer.
Av: Elsa

vars gör du domdär bilderna?

2010-07-23 @ 18:36:35
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0