Vi kör med en...


Hiss eller Diss, Gilla eller Grilla, Hot or not, kärt barn har många namn. (Jag måste ha tusentals namn!!!)
Men iallafall....
Gilla eller Grilla:

Justin Bieber! Ja, vad tycker ni EGENTLIGEN om honom?
Jag tycker att han är söt, visst. Han sjunger bra, visst. Men så underbar som alla säger att han är, det är aningen överdrivet.

Men vad tycker ni? Gilla eller grilla?


Kommentarer.
Av: Elli

Hiss och Diss ;)

2010-07-26 @ 14:19:00
URL: http://eleonori.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0