Bak

Hej bloggen! Jag kom igång lite senare idag, jag har ju varit duktigt och städat rummet!
Idag ska jag vara med Emme och vi ska baka till fotbollsmatchen på söndag. Det är ju våran tur att ha fikat.

Imorgon blir det att vara med b-ruden ovanför^

På fredag är det ju dessutom midsommar! Den dagen ska jag tillbringa med André och nån av hans kompisar. På kvällen ska vi och Emmes familj grilla och ha det mysigt!♥

Vad ska ni göra på midsommar då?

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0