Det är dax för att...


Ny kategori, kanske inte så bra med tanke på att jag aldrig uppdaterar i en annan kategori än Allmänt men;)
Första saken som ska gillas eller grillas är:
Byxdressar!
Redan ganska populära, men vad tycker ni? Gilla eller grilla?

1. Gina tricot 149:-
2. Modekungen.se 499:- (herregud!)
3. Nelly.com 129:-

Kommentarer.
Av: Elsa

gilla:)

Eller det beror på vem den sitter på... men jag tycker det är snyggt:)

2010-06-21 @ 16:16:27
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0