En daggkåpa ville jag vara, och bära daggstjärnor klara

Hej! Har inte hunnit uppdatera något idag, så inlägget kommer nu.

Först var vi på Vitbergsbadet med hela årskursen och badade. Bade bara en liten stund, jag är inte frisk... Sen så for jag, emme och sandra på stan och jag klippte mig. (hinner inte visa nu, ni får se imorgon)

När jag kom hem åt jag middag sen for jag och tittade på theboiis fotbollsmatch, de vann med 6-4 tror jag:)

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0