I love good weeks!


Med denna bilden säger jag godnatt, måste vara utvilad till sista träningsdagen innan graderingen.

En sak vet jag:
Denna vecka kommer bli KUNG!

Måndag: Träning, kasnke vara med Emme
Tisdag: Inget, vara med nån?
Onsdag: Asmatest på VC-.- + fotboll
Tordag: LEDIG! Vara med Zorrzorr:]
Fredag: ZorrZorrs fest!♥
Lördag: Gradering, förhoppningsvis ett rött bälte?
Kanske övernattning med ett par b-rudar och p-ojkar
Söndag: Vilodag!♥


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0