The things that you don't see, doesn't exist


Redigared i PhotoFiltre
Godmorgon kära bloggläsare! Idag är det sommarjobb som gäller, eller jag ska typ rensa ogräs på gården....
Men jag får iallafall pengar, och det är ju den enda anledningen till att jag utsätter mig själv för sån fysisk ansträngning! Jag menar, jag måste ju böja mig ned! Herregud, ryggen kan ju gå av!

Observera min starka ironi i texten.


Kommentarer.
Av: Sara Rumpnissen ^^

fin bild :)

2010-06-22 @ 18:20:44
URL: http://rumpniiissen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0