Tillbaka

Hej! Det hände ganska mycket igår, jag ska försöka summera allt så kort som möjligt:

♥ For till Umeå och shoppade. Fick med mig skor från skopunkten och ett par rosa shutter shades från Rut m.fl.
♥Spelade Match mot ersboda, matchen slutade 4-3 till Ersboda efter 5 mins förlängning. Men vi spelade DOCK stundvis den bästa matchen på flera veckor!
♥Natten till idag såg jag Eclipsepremiären med Molly, Sanya och Fanny H. Efter filmen sov jag och Fanny hos Sanya till kl. 11.22.

Nu är det första träningen med Kamplaget som gäller! Tagga!

Kommentarer.
Av: smilla

Soooooooo wannabee mig med Rosa shutter shades!!:)<3

Hahahahah

2010-06-30 @ 21:40:53
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0