Tråkigt I know

Ta fram din telefonlista och blunda,
bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.


Namn: Gloria Bernadsson
När fyller han/hon år?: Jag veeet inte:(
Vart träffade du han/hon?: Typ skolan i 6:års
Är hon/han rolig?: Joo
Tycker du om honom/henne?: Yes
Beskriv honom/henne: Söt och Rolig:)

Namn: Jonna Nilsson
Har ni träffats? Ja
Är ni bra vänner?: Nja, typ inte;)
Kan du lita på han/hon?: Jo
Har du kysst han/hon?: HAHAHAHAH nej
Hur länge har ni kännt varandra?: Sen typ 2 år tbx
Beskriv honom/henne: Snäll och BÄST på TAEKWONDO<3

Namn: Ludvig Brinkmann
Var träffades ni första gången? Hahaha, när jag var bebis typ;)
Är personen viktig för dig? Ja, kan man väl säga:]

Namn: Andreas Wikström
Hur länge har ni känt varandra?: Typ sen i vintras xD
Har du kysst honom/henne?: Nej?
Kan du berätta hemligheter för den personen?: Nej, känner han inte så bra;)

Namn: Frida Stinesen Ekholm
Är ni släkt?: Nopp
Hur är han/hon till sättet?: Asså det var ASLÄNGESEN jag träffade henne,men då: Rolig, snäll, bäst!
Känner du honom/henne bra?: Nej inte längre:(


Namn: John Alenbro
Hur gammal?: 13 typ?
Bor?: Typ i bushenxD
Hatar du personen?: JA!:@ Nää, jag skojjar bara;)
Beskriv han/hon: Knäpp! Påe tt bra sätt alltså
Har du kramat henne/honom?: Nej det tror jag itne;)

Namn: TränareMia
Gillar du henne/honom: Ja, det gör jag väl:)
Har du sett personen full?: Eh, NEJ?!
Är personen äldre än du?: Jo


Namn: André Bergkvist
Är han/hon vacker?: haha, nej fulst i stan! Nej, men han är inte ful;)
Minne av personen?: Ehhh, När har blev full på saft?;)
Har du hennes/hans msn?: Nae(a)
Hur länge har du känt han/hon: Sen 6 års

Namn: Jonna Eriksson
Står han/hon nära dig?: Ganska
Har du kramat personen?: Jo;)
Har du varit förtjust i honom/henne? Haha, nej?

Namn: Vendela Lundström
This or that:
[] Ingen kommentar | Snygg [xxx]
[x] Flicka | Pojke []
[ ] Gammal | Ung [x]
[x] Svensk | Icke svensk [ ]
[x] rolig | tråkig []


Namn: Sandra<3
This or that:
[]Ful | Fin [xxxxxxx]
[xxxxxxxxxx]Glad | Sur []
[x]Flicka | Pojke []
[x]Vän | kärlek [x] Äckel [ ]
[]Tråkig| Rolig [xxxxx]

Kommentarer.
Av: fridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hej bästa sannis!!

hör av dig på sms :)

2010-08-08 @ 20:29:55

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0