Damp day (fuktig dag^^)


Sthlm -09
Hellu! Har suttit och slöat  framför TV:n i mer än två timmar nu, åh vad jag har liv;) Det vara jättekul på friluftsdagen, men jag tyckte att bussresan var bäst!
Klockan 20.00 är det dags för träning, ska nog ta en powernap innan, är jättetrött... Har ett dunkande huvud också, great! not

Nu sätter jag alarmet på 19.15 tjiiiing

Kommentarer.
Av: rosemarie

Jag mår inte så bra idag, nej .. :(

själv sötis ?<3

2010-03-18 @ 22:54:57
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0