Det blir en lista per dag numera....

1.Lovar du att vara ärlig? ja 101%
2:Du heter: Sanna
3:Smeknamn: Sannii, Ior, Körv, Idioooot!xD
4:låt just nu: Baby - Justin Bieber:$

5:Om du röker, favoritcigaretter? röker inte, daaaah!:) 
6:Beroende av?: Socker, vänner, skratt!
7:vem behöver du mest just nu?: Sandraungen<3 och Sååkkan<333 
8:Vad tror folk om dig tror du?: Hon är konstig...-.-
9: får du oftast komplimanger för: Typ inget.... Förr för mitt hårxD

10:Villken är din favoritmålning?: Ehh va?
11:Var bor du?: Hemma!
12:Trivs du där ? Jaoo:) 
13:Äger du några converse ? Nää...:( 
14:Festar du mycket ? Oja! (not)
15:Sprit, cider, öl eller vin? Alkoholfri cider! 
16:Brukar du bli för full? NEJ
17:Vad har du för mobil operatör? Telia
18:Allergisk mot? Inget, men känslig mot mjölk
19:Har du haft sex idag? ehh, nej?!
20:Nästa mål i ditt liv ? Bli bra i knän, fötter och tår:)
21:Hur svarar du i mobilen?  "Halllå?)

22:Vem ringde du senast ? Typ mamma:D
23:Vad sa den personen du senast pratade med ? Hej då - Pappa:) 
24: Antal sömntimmar inatt ? MEN VAD ÄR DETTA FÖR FRÅGER?:O
25:Sover du ensam ? Med familjen i samma hus;)
26:Tycker du om din pappa ? Ja
27:Brukar du komma i tid? Jaopp^^
28:Du mår bra när?  När jag är på bra humör och när jag är med dem som jag tycker om!
29:När blev du fotad senast ? Minns inte?:O
30:Hur känner du dig nu ? Tired
31:Vanligaste färgen på dina kläder ?  Jag vet inte, har ganska många olika färger i min garderob...:) 
32:Vad tycker du om dina fötter ? Uääääck!!!

33:Är du smart ? Ibland
34:Är du aktiv i skolan? Kan amn väl säga, ja:)
35:Vad saknar du? Sandra, Elsa, Pengar, och nått mer^^
36:Hade du en bra kväll igår? Tråkig, tror jag minns inte....:S
37:Favoritdryck på morronen? typ mjölk?:)
38:När brukar du gå och lägga dig? Olika, ibland 10 ibland 12 osv
39:Är du blyg ? Nja, ibland:)

40:Sysslar du med någon idrott ? Joo, taekwondo och fotboll

41:Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nja:)
42:Hur mycket krävs för att du ska bli full?  En dextro^^
43:Har du spytt offentligt? Nää:)
44:Vad är det pinsammaste du gjort på fyllan? mycket frågor om fyllan.... HAR INTE VARIT FULL?!
45:Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Ta reda på vad alla killar snackar om!:O
46:Använder du kajal ? Ibland
47:Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? Flera stycken
48:Är du nöjd med ditt liv? Ja, okej
49.TAr du puss bilder med den du är tsm med? Ehh... 
50. är du bra? på vad? Nja, normalbra va?:P

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0