e.l.f

Hallå! Idag när jag kom hem från skolan blev jag jätteglad för mitt paket från e.l.f hade kommit!

Hmmm... vad kan det var i paketet?

En foundationborste! Och nästan ännu bättre; bubbelplast! Har jag någonsin nämt att jag ÄLSKAR bubbelplast?

Idag har väl varit en ganska okej dag, fick läxa och sånt skit också;) Imorgon har vi IL-dag också, jag tror att jag och Fanny hade tänkt fara på stan (som resten av alla på skolan) vi får se! På kvällen hoppas jag på att Emme och Sandra vill på VB!♥


Kommentarer.
Av: smilla

LITA PÅ OSS PÅ VB SÄG JAG BA<3

du och dina borstar och BUBBELPLAST!?!<3

2010-03-22 @ 18:37:43
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0