Fråga inte....:/

ta fram mobilen och in på kontakter

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Albin - Hahahaha nejxD

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
EnögdJohn - Kömpis^^

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? 
HannaÖ - Vetint...:/

ÄR NUMMER 25 SÖT?
Fotbollstränare - hahah ehh nääxD

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
IdaZ - minns intex]

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Wikström - Skolan :]

GILLAR DU NUMMER 51?
Linnéaj - jadå!

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?

Alexandra - aa:)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Denice - skolan imorgon?

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Conny - GAHAHAHAHA nej:)

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Ally - Nää;)

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
"Kusin" - Allt och inget!

KÄNNER DU NUMMER 1?
Agnes - Jepp^^

HAR DU KRAMAT NUMMER 65?
Nicke - Hahaha aa på tävlingar och sånt;) (han är min tränare)


VEM HAR DET BÄSTA NUMMRET ?
gissagissagissagissa?:)

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0