I need; somebody

Hej!
Jag vet att uppdateringen har varit kass, statestiken visar det också... Men jag tänkte börja med att berätta vad jag köpte på stan:
 "Jacka" från Gina Tricot 249:- 99:-
Treggings från Cubus 299:-

Ja, men idag blir en slappardag typ. Fast jag ska testa min astmamedicin också. Jag var på vårdcentralen ogår och kollade lungkapaciteten och tog blodprov. Det var inte säkert att jag hade ansträngningsastma, men de skrev iallfall ut en medicin på prov. Sen ska jag tillbaka till doktorn den 12 april!

Jag skriver mer senare, pöss

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0