Jag fattar inte att jag orkar^^

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Det har jag inte tänkt så noga på:)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nää:)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? pappa^^
4. Hur lång är du? 158-159 cm (ibland mäter den olika:S)
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Wold Trade Center! Superbra!:D
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Haha ja:$
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? Yesterday:)
10. Icke godkänt i något ämne? Har inte betyg än:]
11. Mvg i något? Samma som där uppe^
12. När vaknade du idag? Typ 7 först, men sen somnade jag om och steg upp typ 8 ist....:S
13. Vilken är din favoritplats? Hemma:D
14. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet typ inte, ingen jag direkt hatar...:)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på något bra ställe:)
17. Vad sover du i? T-shirt^^
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st<3
19. Var har du bott/bor? Hemma:)
20. Tycker du om kinamat? YEEEES!<3
21. Tycker du om kaffe? -.-
22. Vad dricker du helst till frukost? Jag brukar inte alltid vara så duktig på att dricka,men det får bli mjölk!
23. Kan du spela poker? Haha nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja Alvis^^
25. Vill du ha barn? Senare kanske:)
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska, och liiiiite koreanska:)
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack för det!
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng typ:$
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder tror jag:)
30. Är du cool? OFC! :O
31. Kan du rulla med tungan? Naee...:S
32. Vem är den roligaste människan du känner? Typ....Cissi xD
33. Vad har du för ringsignal? Nån som fanns på mobilen från början:S
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? haha jepp!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En liten knapp^^
36. Kan du byta olja på bilen? hahahhaha nää:)
37. Vilken var den senaste boken du läste? Sanning eller konsekvens :S på skolan då;)
38. Dansar du i bilen? hahahah aa:D
39. När var du i kyrkan senast? Lucia med skolan tror ja!
40. Hur många hål har du? 0...
41. Har du någon piercing? nää
42. Har du någon tatuering? nae, inte det heller
43. Gillar du någon just nu? Nja, typ inte:)
44. Har du provat droger? NEJ!
45. Har du pojkvän/flickvän? Nej :/
46. Vad är ditt mobil nummer? 070-*******
47. Vad ska du göra ikväll?  Träna...
48. Har du några syskon? Jaa:D
49. Hur mycket pengar har du på din mobil? Typ 39 kr

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0