Lite Random

Förlåt för att jag inte har uppdaterat förrän nu, jag tar igen det under dagen! Om ca en timme bär det av till klubben, lördagssparring idag som vanligt! Ska bli kul, jag var ju trots allt inte på träningen i torsdags... Fick en jättehuvudvärk precis innan vi skulle fara! Typiskt min (o)tur...-.- ska iallfall bli skönt att träna!

Från en sak till en annan:

Nästa helg är det dax att släcka lysen och el i husen, för det är Earth hour! Förra gången (för två år sen tror jag) var min kusin här, vi hade levande ljus och jag tror att vi spelade spel. Tycker att det är ganska mysigt, annars blir det inte så mycket tid att spela spel och sånt!

Ska ni delta i Earth hour och vad ska du göra för att spara på miljön? Datumet är alltså lördag den 27 mars kl. 20.30-21.30


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0