Roat inlääääägg:)

Vad har Du för bakgrund?
På de bästa<333
Ringsignal?
Vanlig, tråkig sony ericsson som fanns på mobilen:S
Hur mycket batteri har Du kvar?
56%
Vem ringde Du senast?
Mami
Vem ringde Dig senast?
nått nummer;)
Vem skickade ditt 2:e mottagna sms?
Såkkan<3
Har Du något i utkast?
haha aa!
Vad är ditt rekord i snake?
Jag har inte Snake på mobilen...(a)
Vem är på plats 35 i din telefonbok?
Ida S
Vad har du för kontakter som börjar på E?
Elin O, Ella, Elsa hemmobil, Kusin, Emma, Emmelie, John, Erik, Erika, Evelina
Vad har du för kontakter som börjar på A?
Agge, Albin, Alexandra, Alicia, Ally, Alva, AmandaJ, André
Hur många SMS har du skickat sammanlagt?
Haha, pinsamt lite: 4364 st :$
Vad står det i dina påminnel ser?
Träningar+födelsedagar
Har du dolt nummer?
Nää, eller när man busringer ;D
Kan du ditt nummer utantill?
Jepp!
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms?
Vi far nu
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Oki:D
Hur mång kontakter har du?

Typ 90 kanske?
Hur lång tid varade det senaste samtalet till dig?
Ehh, vetint:)
Hur mycket batteri har du nu?
Har redan svarat på det -.-
Vem skickade ditt 12 mottagna meddelande?
Kedjesms!
Vad står det i ditt 59 mottagna meddelande och vem är det ifrån?
Dina fria minuter är förbrukade. FrånTelia...:)


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0