Tips och Tricks

För att gottgöra att jag inte har uppdaterat så gör jag en ny kategori! Tips och Tricks. Innehållande just det; tips och tricks. I första inlägget blir det ett tips:

Foundationborsten från e.l.f! Är jättebra att använda, ni vet säkert att pensel är det mest hygieniska alternativet. Nog för att du måste tvätta den ibland, men det blir ändå bra mycket billigare med pensel. 
De flesta sakerna på e.l.f kostar bara 18.30:- , men då blir fraktin till Sverige något dyrare. Men ändå billigt, jag fick betala ca 66:- för borsten, och om du går på t ex Kicks och köper en, blir priset lite mer;)

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0