Today is boring

Hahah ignorera rubriken^^

Idag var typ hela klassen på pizzaresturang och åt, jag och Fäänny delade på en pizza. Hawaii mums! Sen for Jag, Fanny, Cissi, Zoraya, John, Jonas, Lelle, André och Wille till John och åt där istället. Det ägde!

Haha, jag var tvungen att knipsa mitt lås idag men när jag skulle gå ut så hittade jag min skåpnyckel, ni kan ju gissa var den var.... I JACKFICKAN!-.-
Erkänner att jag blev ägd, heheh:]

I seeeeeexan xD Söta göbbar:]]


Kommentarer.
Av: beatrice

Tänkte bara fråga en grej.

Har du provat på den där Ben&Jerry's glassen?

isf, är den god?

vilken smak tycker du om bäst?

& är den värd priset? :)

2010-03-03 @ 16:47:24
URL: http://smultronplutt.blogg.se/
Av: madde

tack så hemskt mycket! :D

2010-03-03 @ 17:10:47
URL: http://maddefotar.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0