Tråk

( ) Du tar foundation på läpparna
( ) Du använder läppglans.
( ) Du tar flera lager puder på dig
(x) Du använder mascara
( ) Har rökt/röker
(/) Du använder ögonskugga som har färgen vit.
( ) Du är blond/vit
(x) Du brukar ofta säga hon bah/han bah
( ) Du är full minst 3 ggr i månaden
( ) Du är medlem på bilddagboken
( ) Du använder mkt rosa
( ) Du är medlem på lunarstorm
( ) Du har en rosa mobil
(/) Du posar ofta på dina bilder.
( ) Du brukar skolka från gympan
( ) Du gillar bebisremixade låtar/techno
(x) Du brukar ofta krama dina kompisar när du träffar dem
(/) Du brukar byta ut är mot e eller ä
( ) Du brukar säga eeeuoe till äckliga saker
(/) Du skickar ofta sms.
(/) Andra har kallat dig för fjortis
( ) Du brukar säga håll käften!
(x) Du brukar shoppa på H,M Lindex m.m
( ) Du älskar söta trosor
( ) Du älskar örhängen
( ) Du brukar skrika emo!
(x) Jag använder ofta de här smileysarna: <3
(x) Msn är jättebra.
Antal poäng: 8.5

0-8 Inte Fjortis
8-10 Lite Fjortis
10-29 FJORTISVARNING!!!!

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0