WARNING! Långt inlägg!


Har just varit och vilat lite, och ska snart återgå till det.

Vet inte vad som händer,
jag blir bara tröttare och tröttare för varje vecka... Tycker ändå att jag sover mycket och jag äter några vitamintillskott för jag får typ i mig för lite eller nått.
 Vet inte riktigt vad som har hänt de senaste månaderna, har ingen motivation till att träna som endå är bland det bästa i världen! Min närvaro på taekwondon är nere på säkert 30-40%, har missat nästan alla lördagssparringar. Känns som att jag vill göra så mycket annat, men med facit i hand så är "mycket" nästan inget alls...
 Har dessutom nästan alltid ont någonstans (Just nu i tån, fötter och knän). Är jag inte skadat har jag ont någonstans.

 På skolan är jag så himla trött (Tror t.o.m. att jag somnade på NO:n i tisdags. I typ 1 min men ändå....:$) och detta går väl ut över arbetet.
Sover, äter, dricker kanske för lite och tränar och sitter vid dator/TV för mycket. Är inte så stresstålig heller, får lätt spänningshuvudvärk för er som vet vad det är.
Har desstuom problem med "beslutsångest" (eller vad man ska kalla det), kan aldrig bestämma mig, och när jag väl har fattat ett beslut så ändrar jag det. Får då spänningshuvudvärk som det så vacket heter.
 Vill inte att det fortsätter att vara såhär, jag vill vara motiverad, jag vill träna, jag vill vara skadefri, jag vill vara pigg, jag vill orka! Men det räcker inte alltid med att vilja, för jag är så otroligt less!!!
Vill också prestera som vanligt på träningarna för det går piss.

Orkar inte. Zzzzz.....

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0