09.13

God morgon! Idag kommer det nog inte hända så mycket, jag ska och titta på min träning och sen kanske göra något ikväll. Förkylningen är inte bra, jag hostar och snorar osv. Får hoppas att det blir bättre snart!

Jag har glömt och berätta! Jag köpte min skolavslutningsklänning för nån dag sen. Den är brun och axelbandslös, fast det finns axelband om man skulle vilja sätta dit. Den är lite för fin, ser lite ut som något man skulle ha på ett bröllop, men jag ska nog ändå ha den^^ Kostade 399;- på Fanny, finns i vinrött också.

Haha, gammal bild;)

Kommentarer.
Av: JL - ♥

sv; okej krya!

2010-05-08 @ 12:18:35
URL: http://jesseduvet.blogg.se/
Av: hejannw

haha cool bild ;)

2010-05-08 @ 15:23:30
URL: http://hejannw.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0