Detta är äckligt sant

Minns du tiden då man var liten?
Då skitsnack inte fanns.
Kärlek var en puss på kinden.
Höjden av smärta var när Barbie tappade benet eller när bilens hjul försvann.
Värsta graven var när man ramlade och skrapade knäet.
Största rädslan var monstret under sängen.


Nu finns nästan bara skitsnack, Kärlek
förändras till en stor lek.
Smärta är när du skär dig i handleden.
Värsta gråten är när den du mest älskar över något annat sårar dig.
Största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig åter få dom igen...

Kommentarer.
Av: greta gris

sv: jag vet du är alltid fin <3 :)

2010-05-22 @ 20:21:45
Av: Patrik

känner helt klart igen mig i det där :/

2010-05-22 @ 22:12:44
URL: http://jagputte.blogg.se/
Av: Elitelina

Ja, tiden när man var liten var grym!

Inget dåligt,aldrig...



Hur mår du?

Hur varmt är det hos er?

2010-05-23 @ 12:38:39
URL: http://eeelinaas.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0