Jag är road

3. Hur lång är du?
158.5cm KORT!:(

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Typ Sommaren med Göran igår, men vi såg inte så mycket av den haha.

5. Vem ringde du senast?
Jag tror att det var Emme.

6. Vem ringde dig senast?
Emme tror jag.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jag vet inte^^

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS lätt!;)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta, tack gud!

10. När såg du senast din mamma?

typ en timme sen kanske.

11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkmörkbruna.

12. När vaknade du i dag? 
 kl 08.30

14. Vilken är din favoritplats?
Stugan typ (Fast då jag är där hatar jag det, haha!)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Jag vet inte faktiskt!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
 
Kvar i schtäään och bor i nån random lägenhet^^

 17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Vindsdörren, haha! Jag trodde att det skulle komma ut en häxa eller en mördare därifrån (tror typ det fortfarande)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
"Här ser vi för första gången Alexander Al och AnnAl" Hahaha!xD

19. Hur stor är din säng?
 Normalstor tror jag väl?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Tisha

22. Hur många kuddar har du i sängen?
En just nu, men jag brukar ha två.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Stumpor typ, ahaha!

26. Är du social?
Ganska, beror på mitt humör:)

27. Vilken är din favoritglass? 
Twister ska det va! 

28. Vilken är din favoritefterrätt? 
Vit chokladmousse!♥

 29. Tycker du om kinamat? 


31. Vad dricker du till frukost?

Mjölk oftast

32. Sover du på någon särskild sida?
Typ på höger, jag vet inte varför.

34. Tycker du om att mysa/kela? 

Hahaha, beror på^^

35. Är du en beroendemänniska?
NEJ! (Jag har tixtixitix)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, Alva!

37. Vill du ha barn?
Senare

38. Kan du några andra språk än svenska?
Inte flytande, men annars kan jag lite engelska, spanska, koreanska och så kan jag räkna på massa språk^^

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, det tror jag inte.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på. Om havet är varmt så havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och smink.

42. Äger du dyrbara smycken?
Naj.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 
Vampire Diarys!!!!!<3

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det finns många roliga, de flesta är det^^

46. Sover du med gosedjur? 
Nej, för mamma har slarvat bort ABC-nallen:@

47. Vad har du för ringsignal?
Tiffany Giardina-Hurry up and save me (den sug, i know)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jaaaa:)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En penna haha

50. Flirtar du mycket?
Nej, är inte riktigt den som flirtar.....:]

54. Läser du dagstidningen?
Ja, del 2 och serierna

56. Dansar du i bilen?
Till vissa låtar JAA!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM!!!!<3

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0