Min dag

Jag ska ta och berätta om en händelserik dag!:

Vaknade kl 7 och for med pappa på agillity, har ingen särskild koppling till sporten, men det var kul att se på!

Kom hem och tänkte att; Nu ska jag få sova. Men nej då! Då kom mina kompisar och kidnappade mig! De tog mig till Elsa med ögonbindel och jag sa hela tiden:
- Jag drömmer, detta händer inte på riktigt!
Hos Elsa var Elsa, Fanny, Emme, Sandra, Zoraya, André, Jonas, John, Pontus, Cissi och Lelle, och hade planerat min överaskningsfest! Jag blev chockad och glad, tack alla som var med, ni är bäst!♥

Det blev massor med bus, lekar, skratt och såklart; vattenkrig!

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0