Träning, träning och träning

Jag ska bara skriva lite snabbt, sen tar jag cykeln och möter Emme vid psyket. Sen ska vi till Vårmässan! Det blir nog kul, vi kommer säkert träffa nån. Någon mer som ska till Vårmässan idag?
<stek

Idag blir det nog också årets första fotbollsträning! Ska bli riktigt intressant...
Såhär kommer mitt träningsschema se ut under en vecka:

Måndag: Inget (Egentligen taekwondo, men jag far inte på den;])
Tisdag: Inget
Onsdag: Fotboll 1 tim
Torsdag: Taekwondo 1,5 tim
Fredag: Fotboll 1 tim
Lördag: Taekwondo 1,5 tim
Söndag: Taekwondo 1,5 tim

Intressant inlägg, I know...


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0