5 saker ni kanske inte visste....

....om mig dig!

- Du måste ha sjukt torr humor för att tycka om min blogg. Fast det gör ingenting om ingen hör att du skrattar för dig själv.

- Om du mot förmodan inte skulle gilla min blogg så GRATTIS! Du är en av de i sverige som är helt normal.

- Du gillar att peta på okända människor på stan.

- Du tycker om att dansa naken framför spegeln och mima till La Voix.

- Du sitter förmodligen och rynkar ögonbrynen åt mina rader, men ett tips: Gör inte det.

Kommentarer.
Av: Alicia

Vilken fin blogg ! Vad gör du ? ;)

2010-11-01 @ 10:10:00
URL: http://aliciajonssons.webblogg.se/
Av: Alicia

hej igen , haha xd skrev fel blogg (a)

2010-11-01 @ 10:10:19
URL: http://aliciajjonssons.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0