Bloggen


Från en tid mitt i sommaren som jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka.

Känns lite som om bloggen bara ligger och skräpar i Internetskräpkorgen. Ska kanske försöka få lite ändring på det eller vad säger ni?

Orkar typ aldrig blogga, det är både bra och dåliga saker som kommer med en blogg. Man måste uppdatera, annars är det ju ingen blogg. Det betyder att man lägger ned timmar i veckan på bloggen. Man måste ha en hyfsad design om man vill att folk ska läsa men man måste framförallt vara extremt noga med vad man skriver på bloggen. Det man skriver finns alltid kvar...

Bloggen är lite som ett husdjur. Man måste mata den regelbundet annars svälter den. Man måste ge den lite kärlek för att få den att må bra. Och man måste även plocka upp all skit den lämnar efter sig.
Jag tror min blogg måste lära sig att bli lite mer rumsren.....

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0