VIKTIGT

 Jag vet att uppdateringen är helkass. Jag vet att ni inte vill läsa en såhär tråkig blogg. Känner ingen inspiration till att blogga + att allt annat tar upp min tid. Vänner, träna och skolan är nästan det enda jag hinner med.

 Sanningen är den att jag inte vill blogga. Eller vill och vill, jag känner att jag måste. Det är inte då det ska vara att ha en blogg. Man ska göra det för att man vill inte för att man måste. Samtidigt så är det ju lite synd, men jag lägger hellre bloggen på is än att känna mig tvingad till något.

 Bloggen tar upp säkert minst 1.5 tim i veckan. Det skulle ju kunna gå till annat, t.ex ett försök till att få höga betyg i skolan, vara med vänner eller göra andra viktigare saker. Den tar alldeles för mycket tid egentligen.
 Jag kommer alltså att lägga bloggen på is. Ingen uppdatering, inget nytt. Bara en av många andra ranombloggar i cyberrymden.

Kommer nog sakna bloggandet, men det är för mitt bästa. Vill hellre kunna göra vettigarre saker på fritiden än att vara klistrad framför en dator.




Bilder från arkivet.

Älskar alla er läsare! Det är för eran skull jag har bloggat så länge och att ni har uppskattat bloggen så mycket! ♥

Låt dessa bilder föralltid vara med er. Amen.

Kommentarer.
Av: Anonym

näe asså jag syns typ inte på bilden med tjejerna...fan man är typ för mörk;)

2010-10-16 @ 23:09:33
Av: Emma

så söta bilder :)


Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0