Igår

Hade en amazing kväll med kamplaget igår. Först tog vi Amandas bil till Fort Nocks och spelade biljard och pilkastning. Jag och Jennifer d.Ä var på lag och spelade tidernas mest sega biljardmatch mot Sandra och Isabella.

For sen till bion och såg Grown ups. King film alltså, går helt klart att se igen.
Kul var det, men ännu bättre; Allt var gratis!

Sandra. Malmö open. 2010.


hehe, king att gå i kamplaget alltså....;)
Ska sätta mig ned och försöka knåpa ihop en ny header. Wish me luck!

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0