Modemiss?


H&M 179:-

Detta måste vara ett av de största modemisstaget hösten -10 i H&M's historia.
Jag ska berätta varför:

- Känns inte skorna aningen luftiga för hösten?
- Skotska rutor hör hemma på killkjolar, nej förlåt. Kiltar.
- Modellen känns lite bekant....... Just det! Jag såg dem ju på Lady Gagas 116 åriga gammelmormor.


Kommentarer.
Av: Chaima'

Hej,söt blogg! ska vi följa varandras?

kram!:)

2010-09-22 @ 18:24:28
URL: http://shaimas.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0