Sommar


Är det bara jag som verkligen saknar sommaren?

Man kunde gå barfota och inte behöva tänka på vad man slängde på sig på morgonen.
Man kunde gå i rufsigt uppsatt hår och utan smink utan att någon brydde sig.
Man kunde vara uppe till midnatt och det var fortfarande ljust.
Man kunde vara med sina vänner hela dagar.
Man behövde inte tänka alls.
Jag vill ha sommar!

Fast smällkall vinter skulle itne vara så tokigt heller.... snowboard U Know....♥


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0