Var glada att jag uppdaterar!

1.Vem är du? En smått irriterande, gullig, små tokig tjej med cp ryck! Vem är durååå?
2. Attityd: Damp...ryck
3. Ålder: 87
4. E-post: detskulledugä[email protected]
5. Stjärntecken: Tvilling!!
6. Kommer från: Korea
7. Bor: HEMMA!!!:D
8. Mentalitet: :O?
9. Telefonnummer: 112
10. Hemsida: www.sannabysanna.blogg.se
11. Stationär eller bärbar dator? bärbar
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768!
13. Internet Explorer eller Netscape? internet, eller jag vet inte vad det andra är;)
14. Din bästa egenskap: Har såååååå många så det går inte att välja! *Host*
15. Din sämsta egenskap: Pratar alldeles för mycket!
16. Husdjur: Dammråttor
17. Familj: Mamma, Pappa, syskon
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Munnen, eller det kan misstolkas HAHAHAxD Asså så jag kan prata(a)
19. Kroppsdel du tycker bäst om på dig själv: Håret typ, behöver inte göra så mycket med det;)
20. Jag sover: I min säng
21. Djur jag är lik: Nalle
22. Tror du på något? AA att Emme har något fel^^
23. Frisyr: risig
24. Hårfärg: brunt
25. Ögonfärg: bruna
26. Längd: 160. Typ iallafall
28. Skostorlek:  36-37
29. Gillar: Mina vänner
30. Ogillar: Falska människor och gröt
31. Favoritmat: Vettefan
32. Favoritglass: Ben&Jerry's Vanilla Toffee Crunch!
33. Favoritdessert: Vit chokladmousse MUMMA!
34. Favoritpizza: Hawaii om jag måste välja
35. Favoritdryck: mjölk;D
36. Gillar du godis? EHHH vilken fråga JA!
37. Isåfall vilken sort? Melongodisar, och sura;)
38. Min favoritsport: TAEKWONDO!
39. Min favoritfilm: Hahahaha, jag vet inte men typ parodier;D
40. Min favoritdag: Inte idag iallafall....
41. Mitt favoritklädesplagg: mina leggings från cubus!
42. Min favoritbok: Typ.... Jag vet inte;)
43. Min favoritmusik: R&B
44. Min favoritlukt: HEMMA! 
45. Min favoritblomma: Okej?!
46. Öl eller vin? inget
47. Liknar du en kändis? Nej, det behöver jag inte, jag är ju Sanna!
48. Senast köpa skiva: Köper inte skivor, laddar ner ist hehe
49. Senast film på bio: Vampire Sucks
50. Bästa låten i världen: Love the way you lie
51. Senast lästa bok: FUL av någon random
52. Favoritförfattare: EH?
53. Skriver du dagbok? Hahah gjorde.
54. Bästa årstiden: Sommar
55. Älsklingsfärg: Neonbrun
56. Skulle aldrig ta på dig: Maxiklänning, tycker att man ser så kort ut i en sån.
57. Vad ville du bli när du var liten? En avokado...(advokat)
58. Blev du det? HAHA Eh man kan inte bli en Avokado det föds man till!
59. Brinner för: Vet inte har typ inte bestämt mig;)
60. Sportbil eller familjebil? FAMILJEVOLVO
61. Katt eller hund? hund
63. Fobier? HÖDJER!
64. Deppig eller glad? glad?
65. Politiskt insatt? Självklart!!!!not 
66. Värdesätter du ärlighet? Jag...tror det
67. Brukar du dra vita lögner? hmm Ibland;)
68. Är det ok med vita lögner?  Ibland det beror helt på
69. Känner du en mytoman? :O
70. Gillar du någon nu? Vet inte
71. Har du varit kär på riktigt? Nej, jag är typ svårtflörtad hahaahhaxD
72. När stiger du upp? när jag vaknar
73. Är det bra eller dåligt? typ dåligt
74. Vem/vilka vet mest om dig? Typ Sandra och Emme vet mycket om mig iallafall
75. Gillar du att slåss? haha om den som jag slår förtjänar det;)...
76. Vad har du på dig just nu? Linne, trosor och BH;)
77. Vad ska du göra ikväll? sova hos Peunut butter jellytime
78. När var du senast riktigt full? dricker inte.
79. Är du seriös? EH Jag kan inte vara seriös typ?! Eller jo när alla andra är det! Eller typ inte äns då...
80. Hur många handväskor äger du? typ 3 tror ja
81. Hur många bilar har du/din familj: en 
82. Hur många syskon har du? ett
84. Hur många timmar sover du per natt? typ 8
85. Vem är snyggast i världen? Säändra
86. Vad är du allergisk mot? Mjölk typ iallafall
87. Ska du duscha idag? nja, typ;D
88. Vad är det för veckodag? söndag.
89. Vad är det för datum idag? vill inte veta
90. Vad gör du nästa år? Kör EUmoppe och gör stans vägar osäker
91. Saknar du någon? jaa alltid
92. Hårdrock eller synth? NoN
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? stan eller typ iaf 
94. Har du utländska föräldrar? Biologiskt ja
95. Gillar du att laga mat? Beror på vilket humör jag är på
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkes typ
97. Hur många par skor har du? vettefan
98. Är du sexuellt frustrerad? HAHAHA va?
99. Vem är snällast just nu? Elsa
100. Var har du ont? i låret:(


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0